♥ niky stories ♥

morning morning . ehh ehh morning kahh . afterno0n dah pun . ngee ~ #@#$% apa aku tulis tuu ? aku pun tak paham ! pagi niyy aku bgun tidow twoz p melantak dekat tmpat breakfast uhh dgn tak mandi just tukar baju jea . HEHE  , beysa lah tk kn nk p mkan dgn baju tido kod kt hotel  5starr niee . time syiok syiok dok cari makanan tetibe jea aku tgok pemain bola sepak pun ad sekali . TUDIA runtuh iman aku dkat sharif hafizuddin . HAHA . tpi depa dok kt tmpat vvip . er ! tgok dari jauh jea lah skadar mencuci mata aku yg tak cuci lagi . aku tgok depa mcm bukan pemain mlysia mcm pemain negeri kod sbab aku tgok rmbut depa berkarat , hensem pulakk tuu . dalam tv aku tgok muka mcm _____ jea . HAHA lepas aku telan ap yg ad atas meja tuu , aku p lh trjun kolam . depa semua tktao aku tak mndi lgi . ini rahsia kita berdua tao ^_^ . syagss ampa . lepas mndi aku nk p naik bilik . dok tngah jalan sorg-2 nie aku tgok abg bole sepak dok tgkap gmbar . eeee , depa boad hnsem depan camera .  HAHA .  yg bestnyee ad sorg abg tuu pngil aku . dy tnya lah aku my dari mana , umur bope , nama apa , bilik num apa lepas tuu mnta num fon . smua aku jawab dgn tenang tpi dkat num fon tuu aku tak bgi lah . hafizuddin rimb0k aku baru tao . then aku msok blik dan bgitao dekat ampa . lepas nie aku nk p mandi dan nk kuar pegy mkan lgi sekali . kbbyeeee